Skargi i wnioski
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo przez pracownika Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- w godzinach pracy Urzędu w Kancelarii Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego - Warszawa ul. Senatorska 12 pokój nr 28;
- listownie na adres: Główny Inspektorat Faramceutyczny, ul. Senatorska 12, 00-082 Warszawa z dopiskiem „Skarga/wniosek”
- przesyłać faksem na numer: (22) 44 10 702
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP)
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: gif@gif.gov.pl
- ustnie do protokołu: w wyznaczonych godzinach:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15-16.15 bezpośrednio u wyznaczonych pracowników Departamentu Prawnego lub Biura Dyrektora Generalnego, z możliwością uprzedniego ustaleniu terminu drogą telefoniczną - (22) 44 10 736
- w każdy poniedziałek w godzinach 16.15 – 17.15 podczas dyżuru Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub Zastępcy Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub Dyrektora Generalnego- ul. Senatorska 12, 00-082 Warszawa.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, Urząd wzywa wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia, w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.