Aktualizacja przewodnika zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków
Wprowadzenie elektronicznego formularza zgłaszania alertów
Na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego w zakładce "Serializacja produktów leczniczych" opublikowana została aktualizacja przewodnika zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków. Od tej pory użytkownicy końcowi przy zgłaszaniu nie muszą wypełniać papierowych załączników. Na stronie Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków, pod adresem https://www.nmvo.pl/pl/alert, umieszczony został elektroniczny formularz służący do zgłaszania alertów.
Najważniejsze informacje dotyczące serializacji produktów leczniczych oraz zaktualizowany przewodnik znaleźć można pod tym linkiem.
Pliki do pobrania
- Przewodnik zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków dla produktów podlegających serializacji i wprowadzonych do obrotu po 9 lutego 2019 r. (pdf,726.71 KB)
- Załącznik nr 1 - Lista kontrolna dla użytkownika końcowego (docx,19.17 KB)
- Załącznik nr 2 - Lista kontrolna dla podmiotu odpowiedzialnego (docx,20.26 KB)
- Załącznik nr 3 - Lista kontrolna dla PLMVO (docx,17.59 KB)