Rok 2011
10. Decyzja z dnia 09.11.2011, znak: GIF-P-R-450/51-2/JD/11, nakazująca Przedsiebiorstwu Farmaceutycznemu LEK-AM Sp. z o.o. natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy audiowizualnej produktu leczniczego Diosminex o treści "Sponsorem programu jest producent marki Diosminex - leku na ból nóg i żylaki" kierowanej do publicznej wiadomości w formie spotu emitowanego w stacjach telewizyjnych.
9. Decyzja z dnia 02.09.2011, znak: GIF-P-R-450/45-3/JD/11, nakazująca Przedsiebiorstwu Farmaceutycznemu LEK-AM Sp. z o.o. z siedzibą w Zakroczymiu natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Diosminex, kierowanej do publicznej wiadomości w formie spotu emitowanego w stacjach telewizyjnych, zawierającej m.in. następujące sformułowania: "Diosmina zmikronizowana - aby działać skutecznie musi być zażywana dwa razy dziennie" oraz "Diosminex dzięki optymalnemu - podwójnemu dawkowaniu 2 razy 500 mg to gwarancja skutecznego działania i ulgi dla nóg przez całą dobę".
8. Decyzja z dnia 06.05.2011, znak: GIF-P-R-450/9-4/ZW/11, nakazująca Spółce Sanofi-Aventis Sp. z o.o. natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Essentiale-Forte, kierowanej do publicznej wiadomości, zawierającej m.in. sformułowania:
„Czujesz w okolicach wątroby ból, ucisk, wzdęcia; dolegliwości, które stale powracają? Wiemy jaki Ci pomóc. W naszych laboratoriach znaleźliśmy rozwiązanie. Essentiale Forte. Naturalne fosforolipidy wnikają w komórki wątroby i przyśpieszają jej regenerację. Essentaile Forte. Pozbywasz się dolegliwości na długi czas”, podczas której widzom ukazują się postacie osób ubranych w białe fartuchy, przebywające
w pomieszczeniu przypominające laboratorium oraz napisy m.in. takie jak: „Laboratoria”, „Laboranci”.
7. Decyzja z dnia 13.04.2011, znak: GIF-P-R-450/2-6/JD/11, nakazująca firmie Reckitt Benckiser (Poland) S.A. natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Nurofen Ultra Forte, kierowanej do publicznej wiadomości w formie portalu internetowego www.nurofen.pl/nurofen_ultraforte/film.php
6. Decyzja z dnia 28.03.2011, znak: GIF-P-R-450/57-9/AG/10/11, nakazująca Spółce KRKA Polska Sp. z o.o. natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Ampril, kierowanej do osób uprawnionych do wystawiania recept oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi w formie wizualnej zamieszczonej na stronach 17 i 58 w czaspismie "Medycyna po Dyplomie" Nr 1 (166), styczeń 2010 r.
5. Decyzja z dnia 18.02.2011, znak: GIF-P-R-450/100-4/ZW/11, nakazująca Spółce Medagro International Sp. z o.o. natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Tantum Verde, kierowanej do publicznej wiadomości, zawierającej m. in. sformułowanie: "A teraz zobaczą Państwo, jak szybko znikną przyczyny i objawy choroby gardła. Znika ból, znikają bakterie, znika zapalenie. Mój sekret to Tantum Verde, który leczy ból gardła szybko i efektywnie".
4. Decyzja z dnia 14.02.2011, znak: GIF-P-R-450/107-3/JD/10/11, nakazująca Spółce Adamed Sp. z o.o. z siedzibą w Pieniowie 149 natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Anesteloc Max, kierowanej do publicznej wiadomości w formie spotu emitowanego w stacjach telewizyjnych, zawierającego m. in. sformułowanie "Na szczęście jest Anesteloc Max - lek nowej generacji, który precyzyjnie dociera do źródła zgagi, skutecznie blokując wydzielanie kwasu w żołądku".
3. Decyzja z dnia 16.02.2011, znak: GIF-P-R-450/83-5/JD/10/11, nakazująca Przedsiębiorstwu Farmaceutycznemu ANPHARM S.A. natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Noliprel Forte, kierowanej do osób uprawnionych do wystawiania recept oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi w formie wizualnej, oznaczonej symbolem NL/29
2. Decyzja z dnia 07.02.2011, znak: GIF-P-R-450/90-7/AG/10/11, nakazująca Spółce Servier Polska Sp. z o.o. natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Prestarium, kierowanej do osób uprawnionych do wystawiania recept oraz osób prowadzących obrót produktami leczniczymi w formie wizualnej, oznaczonej symbolem PR/22
1. Decyzja z dnia 31.01.2011, znak: GIF-P-R-450/106-4/JD/10/11, nakazująca Spółce Komandytowej "Teatr Kamienica" Fundacja Wspierania Twórczych Inicjatyw Teatralnych ATUT i S-ka reprezentowanej przez Dyrektora Naczelnego Emiliana Kamińskiego natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z obowiązującymi przepisami reklamy produktu leczniczego Acard, kierowanej do publicznej wiadomości, polegającej na zamieszczeniu w scenariuszu sztuki "I tak Cię kocham" sformułowania "A na serce Akard (Acard) niech pamięta".